AbracadaBras - Estratègia i disseny de continguts per a xarxes socials

anàlisi de la marca

analitzem la marca a nivell global: com parla, com funciona a nivell visual, com s’estructura la web, les xarxes socials i altres canals comunicatius.

estratègia creativa de comunicació

establim una línia creativa de comunicació amb totes les eines i canals implicats per tal de treure el màxim rendiment als objectius de marca.

disseny+vídeo+fotos+web

realitzem tot el contingut necessari: vídeos, disseny gràfic, fotografies, web, animacions… adaptat als diferents formats segons usos.

publicació i planificació

planifiquem amb vosaltres la comunicació en tots els canals actualitzant la informació al dia per fer un seguiment còmode i amb previsió. Realitzem la publicació de continguts a xarxes socials optimitzant al màxim el contingut.

promoció i seguiment de l'impacte

realitzem les promocions i propostes creatives per arribar als objectius i nous públics, en fem el seguiment i analitzem el resultat i possibles millores per futures campanyes.

analitzem la marca a nivell global: com parla, com funciona a nivell visual, com s’estructura la web, les xarxes socials i altres canals comunicatius.

establim una línia creativa de comunicació amb totes les eines i canals implicats per tal de treure el màxim rendiment als objectius de marca.

realitzem tot el contingut necessari: vídeos, disseny gràfic, fotografies, web, animacions… adaptat als diferents formats segons usos.

planifiquem amb vosaltres la comunicació en tots els canals actualitzant la informació al dia per fer un seguiment còmode i amb previsió. Realitzem la publicació de continguts a xarxes socials optimitzant al màxim el contingut.

realitzem les promocions i propostes creatives per arribar als objectius i nous públics, en fem el seguiment i analitzem el resultat i possibles millores per futures campanyes.

analitzem la marca a nivell global: com parla, com funciona a nivell visual, com s’estructura la web, les xarxes socials i altres canals comunicatius.

establim una línia creativa de comunicació amb totes les eines i canals implicats per tal de treure el màxim rendiment als objectius de marca.

realitzem tot el contingut necessari: vídeos, disseny gràfic, fotografies, web, animacions… adaptat als diferents formats segons usos.

planifiquem amb vosaltres la comunicació en tots els canals actualitzant la informació al dia per fer un seguiment còmode i amb previsió. Realitzem la publicació de continguts a xarxes socials optimitzant al màxim el contingut.

realitzem les promocions i propostes creatives per arribar als objectius i nous públics, en fem el seguiment i analitzem el resultat i possibles millores per futures campanyes.

èxits

1/ Canvi d’estratègia de marca

2/ Millora d’imatge de marca

3/ Augment de clientes

4/ Nou abast geogràfic de clientes

5/ Augment de seguidores

6/ Comunicació efectiva dels serveis

7/ Creativitat i gestió de col·laboracions noves

8/ Obertura i optimització de nous canals comunicatius

9/ Millora d’imatge web i posicionament natural online

1/ Millora d'imatge de marca

2/ Nova estratègia de continguts

3/ Creació de connexió amb els clients

4/ Augment de clients

5/ Restaurant de Girona amb més creixement de seguidors

6/ Vídeos amb més de 50.000 visualitzacions sense promocionar

7/ Promocions amb gran participació

8/ Generació de noves sinergies amb altres marques

9/ Creació de continguts innovadors

1/ Transformació d’imatge de marca

2/ Creació i desenvolupament del concepte “sé cosir”

3/ Nova estratègia comunicativa

4/ Renovació de xarxes socials

5/ Millora de la imatge personal

6/ Realització d’espot i continguts per a xarxes

7/ Comunicació efectiva dels serveis

8/ Augment de comunitat en 3 anys, de 2.000 a 10.000 seguidors

9/ Creixement exponencial de l’abast dels continguts

èxits

1/ Canvi d’estratègia de marca

2/ Millora d’imatge de marca

3/ Augment de clientes

4/ Nou abast geogràfic de clientes

5/ Augment de seguidores

6/ Comunicació efectiva dels serveis

7/ Creativitat i gestió de col·laboracions noves

8/ Obertura i optimització de nous canals comunicatius

9/ Millora d’imatge web i posicionament natural online

1/ Millora d'imatge de marca

2/ Nova estratègia de continguts

3/ Creació de connexió amb els clients

4/ Augment de clients

5/ Restaurant de Girona amb més creixement de seguidors

6/ Vídeos amb més de 50.000 visualitzacions sense promocionar

7/ Promocions amb gran participació

8/ Generació de noves sinergies amb altres marques

9/ Creació de continguts innovadors

1/ Transformació d’imatge de marca

2/ Creació i desenvolupament del concepte “sé cosir”

3/ Nova estratègia comunicativa

4/ Renovació de xarxes socials

5/ Millora de la imatge personal

6/ Realització d’espot i continguts per a xarxes

7/ Comunicació efectiva dels serveis

8/ Augment de comunitat en 3 anys, de 2.000 a 10.000 seguidors

9/ Creixement exponencial de l’abast dels continguts

xarxes xarxes xarxes xarxes xarxes xarxes xarxes xarxes